www.nukutvi.se

Alla inlägg den 13 september 2009

Av Kicki - 13 september 2009 22:54

Jag känner mig sjuklig! Igår var det 30-årsfest och idag miniracingtävling (som min älskling vann - GRATTIS!) och nu när allting lugnat ner sig känner jag febern komma krypande och en elak liten igelkott har satt bo i min hals...hm...jaja, medan jag tagit det lugnt och tänkt på hur ogärna jag vill bli sjuk så har jag äntligen hunnit med att vinterbona hemsidan! Om du kommit hit direkt via bloggen så måste du nästan gå in på www.kickestina.se så att du får se min stolthet - bilden längst upp! Tror och hoppas att allting fungerar. Bilderna på Mintu har ännu inte fått några ramar men jag kände bara att NÄ...inte idag... resten ska vara fint!Har bytt ut några filmer, lagt till lite bilder under "natur och människor" och bytt lite bilder på Silva och Mintu...samt vinterbonat då förstås. Nu ska jag försöka rasta hundarna och sen kanske man fåt sova? Eller i alla fall inta horisontalläge...känns skönt att vara ledig imorgon men jag undrar om det räcker, känns som att det är elände på ingång!!! =(

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards