www.nukutvi.se

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Kicki - 7 september 2009 20:56

Vaknade lite för sent efter en kort tuppkur i soffan...hmm...hann bara cykla med Silva och Mintu innan mörkret kom men det fungerade ju det med. Silva var en sann hjälte idag med! Jag är så imponerad av henne för hon jobbar verkligen som en hel ledarhund nu, arbetar självständigt o stenhårt och ger allt hela vägen i alla tempon. Mintu skötte sig riktigt bra han med idag! Allt färre nosningar i diket och inget annat svammel! Måste spela lite av underbara Regina Spektor för er, här är låten "The Call"...Åååh vad hon är bra! Gillar ni detta och inte hört henne förut så lyssna även på "Samson", "Fidelity", "Better", "Laughing with" mm. Nä nu ska jag putsa lite på ett hemsidejobb jag tagit på mig och sen blir det lite mer Final Fantasy 7 innan sängen kallar!

Av Kicki - 7 september 2009 18:39

Innan hände något äckligt...jag gick runt på gräsmattan med nytvättade sockar och foppatofflor...kände plötsligt något framför stortån - något mjukt som mosades...tog av mig toffeln och insåg snabbt att det kommit in en fet snigel där som jag sen mosat. UÄÄÄÄÄCK! Sockan i tvätten och toffeln på desinfektion. Sniglar gör mig inget men de får helst vara levande. Ska iväg o dragträna med hundarna på en liten stund, vi tar klickerträningen imorgon istället för då skulle de ändå regna. Då får vi se om Mintu verkligen lärt sig att gäspa på kommando eller inte! *spänning*

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards