www.nukutvi.se

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Kicki - 9 november 2011 18:42


Idag åkte jag till skolan på eftermiddagen för att inte missa en obligatorisk laboration, men förkylningen gav snabbt igen och talade om att det var dumt gjort! Med huvudvärk och bihåleinflammation genomled jag eftermiddagen med mina fina klasskamrater, och när jag väl kom hem insåg jag att det inte fanns nån hundkörarork kvar. Jag hade tänkt köra jyckarna ikväll men kroppen sa "nej nej".... =(


Rotax har varit lite rastlös senaste dagarna och jag tror faktiskt att han känner sig lite uttråkad. Därför fick löptiken Giela gå ut och nu är Rotax ensam härskare i huset. Efter att ha ätit ett tuggben och diskat våra tallrikar ligger han nu och slappar framför soffan, härliga trevliga kloka Rotax! Om en stund ska vi prova lite klickerträning för att trötta ut den lilla huskyhjärnan så att den kan sova gott sen.

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards