www.nukutvi.se

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Kicki - 11 oktober 2009 08:41

Det måste vara nånting speciellt med vinterluften - Kicki vaknade före 8 och steg upp alldeles pigg även idag! *sweet* Startade en eld i vardagsrummet (ja i kaminen alltså) för det var rätt kallt och direkt kommer Silva och Giela som två små magneter och börjar pressa. Där blir rejält varmt kan jag säga och Silva ligger och halvflåsar. Är detta riktiga draghundar eller har jag blivit lurad? Söta är de i alla fall. Ser ut att bli en kanonfin dag även idag men nu ska vi ta det lugnt! Maximalt nån rolig promenad (förutom rastningar förstås)! Om vädergudarna är snälla så kanske vi tänkte ta med oss hela spannet (mina+Veronicas hundar) och köra storspann på måndag, på samma ställe som vi körde igår fast i så fall skulle vi ta bilen in till stället där vägen blev oplogad. Skulle kunna funka riktigt bra. Ännu en anledning att vila hundarna idag alltså! Matte däremot ska städa vidare som en galen liten städtant! Och ikväll blir det bollcore! Hm....jag lade in en hundbild nedan men den blev helt konstig o visade nån random okänd brud? Men nu ska det vara hundar där igen!




Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards