www.nukutvi.se

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Kicki - 2 februari 2011 13:14

Här kommer ett litet livstecken från oss, men det kanske är fel ord egentligen. Förra veckan åkte jag på en gräslig förkylning och sviterna sitter kvar ännu. Dessutom har nånting hänt med mina ögon som är röda och variga. Får hoppas att antibiotikan hjälper dem, för annars pratade läkaren om att de såg ut att kunna komma från allergi... dock började detta ihop med förkylningen och de andra symptomen stämde med ögoninflammation så....ja vi får väl se! Vackert är det i alla fall inte, speciellt inte vid första spegeltitten på morgonen...


Stackars hundarna har haft en mycket lugn vecka, en slädtur förra onsdagen, en o lördags, och så blir det nog en idag för nu börjar krafterna så smått återvända - till slut! De har varit så fantastiskt snälla och lugna och duktiga... Jag längtar tillbaka till ett normalt liv...!

http://www.nukutvi.se/under.jpg

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards