www.nukutvi.se

Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Kicki - 24 juni 2009 10:19

Har de senaste dagarna lyckats göra bort en mängd såna där små irriterande saker som samlas på hög som man måste hinna göra bort...skönt! En av dem var att städa lite i tangentbordet på min datorn men det slutade med att mitt V sviker mig till och från...typiskt. Fipplar lite med miniracingklubbens infoblad nu inför helgens Boden Alive (körde en kund igår som undrade om tälten o grejorna var till "Det där (uttala på ren svenska) Aliiive som de brukar ha". *s*


Hundarna ligger ute i hundgården o solar redan nu, skönare att ligga ut än inne idag. 14-01.30 kallar jobbet...men imorgon händer värsta grejen! Åker med 3 tjejkompisar o så Mintu o Nooki förstås o hälsar på uppfödarTomas och det ska bli såå skoj att se alla (nästan, en har ju flyttat) valparna ihop igen!!! *längtar* Sen är det jobb på fredag, lite pyssel eventuellt på lördag kring Boden Alive o sen ÅKER JAG HEM TILL BLAIKEN!!! Yiiihhhhaaaa! I 2,5 veckor!!! *längtar ännu mer* Ha det nu bra så ska jag pyssla klart med det här innan det är lunchdags.

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards