www.nukutvi.se

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Kicki - 1 juni 2009 22:37

Jo här har ni den, min lilla slädfilm som jag klippte ihop för några dagar sen. Hade inte så många videoklipp att välja bland så det blev en hel del stillbilder också. OOOOOOOOo vad jag längtar till vintern! Blir fantastiskt spännande att köra in Mintu och se hans bror Nooki! Imorse var jag o hundarna iväg till en övergiven skjutbana i närheten så de fick leka av sig. De är så söta allihop! *älska* Sen åkte jag till jobbet medan min älskade sambo hämtade ännu ett vedlass från världens snällaste släkting Sören, sen köpte han en soffa för 3600 på Dollar$store...en svart med divan - snygg! Och dessutom går den att sitta i! Vår gamla soffa bar sambon ut snabbt och ställde mot en vägg för att inte grannarna skulle kunna se hur hemsk den faktiskt såg ut...*s* Dessutom har han hunnit iväg till motorstadion och målat 4 timmar non stop! Vi började måla om sekretarietet igår kväll och nu idag har de målat förarställningen. Anläggningen har ju inte använts på över 10 år så det blir jättebra att fräscha upp allting och lite färg gör ju så mycket. Kommer före/efter bilder senare nån gång i sommar. Jobbade 11.30-20.00 och först körde jag in pengar som gruuuuus...men sen efter 17 dog allting av och dagen slutade inte så värst bra...=( Kom hem och gick en liten koppelpromenad med alla 5 hundarna. En intressant upplevelse som idag gick smidigt till trots alls. Nu väntar några slappa timmar innan sängen kallar. Det gäller att vakna utvilad imorgon för då ska vi klyva ungefär massvis med ved! *huuu* Sen på kvällen är det personalmöte och det känns lite extra spännande just nu eftersom det både varit och kommer att komma stora förändringar. Vart det slutar får väl tiden utvisa. Tjingeling! måste fota nysoffan sen också, den är faktiskt riktigt fin!!!

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards