www.nukutvi.se

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Kicki - 24 augusti 2012 19:38

  


Imorse när jag hostade mig upp ur soffan möttes jag av denna söta syn utanför köksfönstret. Rotax, Kaela och Silva gillar att mysa tillsammans. =) Efter frukosten fick Rotax komma in istället. Jag fick en otäck huvudvärk under eftermiddagen och har mest legat och blundat och försökt sova, men Rotax tog till sina vanliga handfasta lösningar på allting och försökte lägga sig ovanpå mig i soffan så att jag knappt kunde andas istället. Han är en riktig gosegris!


Helgens planer ser plötsligt rätt annorlunda ut. Det som skulle ha varit hundträning i skogen och byggande av en ny koja till killarna får bli något lugnare än så i väntan på att förkylningen ska ge sig av. Som tur är borde ju minusgraderna vara en bra bit bort, men det är betydligt mer än kojan som ska fixas. Helst hade jag ju velat ha en fungerande frys ute i garaget när benen från älgjakten börjar trilla in. mm. mm...  

 

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards