www.nukutvi.se

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Kicki - 7 augusti 2012 21:42

Grannarna måste tro man är tokig! Efter en rolig middag och bio med min vän Emma (Batman IGEN!) i Luleå så kom jag nyss hem och gick ut för att mata hundarn och rensa hundgårdarna lite snabbt. Så - det blev bajsplockning med skopa och hjälpmedel iklädd dagens kontorsoutfit, dvs. knälång tight svart kjol med liten slits, ljusbruna nylonstrumpbyxor, svarta små moccaaktiga skor, tight långärmad topp i marinblått, guldhalsband och en brunaktig sidenscarf. Scarfen har i alla fall tassar och en hund på sig - så helt fel ute var jag inte!


Om jag går in i hundgården för att mata eller städa så går det faktiskt bra att ha nylonstrumpor och annat känsligt material på sig. Hundarna är glada men hoppar inte om jag ber dem låta bli, och beter sig rätt fint oftast. Skulle jag däremot försökte gå in med koppel för att t.ex sätta in alla hundar i bilen så blir det betytdligt vildare och galnare... Då får strumpbyxor och sidenscarfar INTE följa med!




Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards