www.nukutvi.se

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Kicki - 15 januari 2011 13:50

Sista veckan har tiden inte räckt till åt bloggen med, och jag tror faktiskt att den ska få en liten vintervila. Kanske nån rad och lite bilder här och där, men inte lika ofta som vanligt. Allt kan man inte hinna med helt enkelt! Allt är annars bra med oss, lite för kallt ute bara tyvärr....=( Gakkon ska in på tisdag och spola analsäckarna samt röntga rygg/höfter som uppföljning. Ikväll ska vi iväg på min första 30-årsfest som några kompisar ordnar! Riktigt lyxigt, allt vi behöver göra (Lars och jag) är att vara påklädda och klara en viss tid, sen kommer skjuts och allt! Så härliga de är (hoppas jag säger samma sak imorgon också...men de har looovat att inte hitta på några dumheter).


Rossi har börjat löpa (tidigare än väntat tyckte jag) så nu bor småttingarna ute och tanterna inne. Ha det gott vänner! 



Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards