www.nukutvi.se

Alla inlägg den 25 december 2008

Av Kicki - 25 december 2008 17:24

[20.47]


Hade mycket trevlig firande igår hos släkten och fick flera underbara julklappar! En mp3-spelare, nya snöskydd (mina egna gick sönder o sen dess har jag stulit sambons), mamelucker och allt möjligt bra och smart. Idag har vi kört en slädtur, soligt men bara -8 grader, det är inte direkt vanligt den här tiden på året. Solen kommer just ovanför horisonten och sen går den ner igen, men de få timmarna den är uppe är det underbart vackert ute och allt som den träffar är alldeles rosa.



Snön "oppa lia"



Idag gjorde jag likadant som igår och satte Giela och Silva fram, nu redan från start, funkade väldigt bra!



På väg ner från berget



Solen i ryggen





Nere vid sjön på väg hemåt



På väg hem där pappa o lillasyster möter upp nere på isen



Ganska precis mitt på dagen, pappaoch syster syns som små prickar utanför stenpiren och i solens strålar skymtar man Rötholmen där vi brukar plocka lingon i massor om somrarna




Mitt lilla gäng



LillSilva



Lillasyster kör uppför sista backen


Sen har vi varit iväg till lillasysters killes familj och ätit julmat och bytt julklappar, jättetrevligt! Nu väntar eventuellt lite Guitar Hero med kusinerna och sen dags att sova... Imorgon ska jag och syster laga lyxmiddag till föräldrarna, de firade nämligen sin 30-åriga bröllopsdag dagen före julafton! Ha det gott allihop!

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards