www.nukutvi.se

Alla inlägg den 24 december 2008

Av Kicki - 24 december 2008 17:23

*hihi* Mina föräldrar trodde att jag skulle komma nu på morgonen, men jag körde igår kväll istället och kom fram kring 1 på natten. Syrran visste att jag var på väg men ingen mer. Jag lyckades med konststycket att SMYGA in med massor av packning, julklappar och fyra hundar. Fick bära upp Silvas bur upp för trappen och hundarna sprang upp och ner i trappen (som knakar och går just utanför deras sovrum) tusen gånger... men det hörde INGET och blev glatt överraskade imorse! *s*


Idag har vi kört en slädtur och jag testade att sätta Gakkon bak för att få lite mer kraft där och flytta fram Giela till Silva, det funkade jättebra. Det märks att Silva har rätt bra självförtroende i led redan nu. Giela är absolut ingen ledarhund men hon kan ju iaf höger/vänster så hon var nog ändå lite stöd. Nu blir det dusch, ombyte, Kalle, julmiddag hos mammas ena syster med hennes två andra syskon, mormor och så nästan alla mina kusiner, en riktig tradition och det är så skoj att ha hela släkten samlad. Ha det riktigt gott allihop!

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards