www.nukutvi.se

Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Kicki - 26 mars 2009 12:01

Solen skiner och Kicki är ledig! Städar lite här inne och ska sen ut och promenera med hundarna. Hade helst velat köra idag med med tanke på småhältorna från i tisdags så tar vi det lugnt idag för säkerhets skull. Behöver dessutom städa en del eftersom det blir 7 dagars heljobb framåt efter idag. Sen har jag "påsklov"! Eller nja...i alla fall ledighet men får inget betalt...


Min platespotting går lite saktare än jag väntat mig. Söker 005 nu och har sett ungefär en miljon 004 efter att jag sett den första. Idag drömmer jag om större hundspann och större tomt! Känslan från i tisdags sitter kvar på alla sätt. Om en stund ska jag, Giela och Silva åka in till stan (!!!) och promenera (!!!) med V och 1-2 av hennes hundar. Blir kul - like in the good old days! När vi båda bodde i stan och bara hade 2 stora hundar var så promenerade vi 2-3 timmar varje dag, ofta tillsammans och kors och tvärs över hela stan, men helst ute i skogen förstås (fast man fick ju gå genom stan för att komma dit). Nu känns det tvärtom lite lyxigt att promenera inne i stan och vissa av våra hundar älskar det, så för deras skull blir det idag en city walk inne i högljudda, sandiga, skitiga kvarter. Giela kommer att bli såå lycklig! Nu - mer disk. Ha en bra dag!

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards