www.nukutvi.se

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Kicki - 6 november 2012 22:09

...imorgon efter jobbet åker vi 2 veckor till Kap Verde! Sista dagarna har bestått av nån slags frenetisk planering och fixning och sortering. Inte packning, det gör jag alltid i sista minuten, men vi har förberett för att vår gulliga hundvakt ska få så enkelt hundskötande som möjligt, klippt alla klor en sista sväng, fyllt alla kojor med ny träull, ordnat det sista i hundgårdarna för Gielas skull osv. Jag har inte riktigt haft tid att stanna upp och förstå att vi faktiskt åker imorgon redan!


Det ska bli jätteskoj att åka iväg med hela familjen i två veckor, men som alltid känns det lite tråkigt att lämna hundarna. Kommer att sakna mina små troll en massa! Nu ikväll har alla varit inne och myst och gosat lite extra. Här kommer lite bilder...vi ses om två veckor!



Ben äter man bäst med sina bästisar



Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards