www.nukutvi.se

Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Kicki - 13 oktober 2008 00:08

Nu får vintern komma! Björken har blivit strippad nertill, utemöblerna inburna, blommorna nermejade, hundbajset upplockat, hundkojan klar (utom värmen o en lampa i hundgården), stegarna bortplockade, ja nu kan det snöa bäst det vill! Om en timme ska Veronica o jag ut och köra hundarna en sväng. Det blir nog kring Långsjön om vi inte har otur och där är militärövning. En mindre rolig sak är att vi lyckats få två betalningspåminnelser! Jag betalade räkningarna vid månadsskiftet och skulle i lördags gå in och betala mitt medlemskap på www.vovve.net, och märkte att jag hade flera räkningar som ej godkänts, dvs. pengar fanns och allt var klart men jag hade missat att godkänna dem, eller så var det något skumt med banken, för när jag skulle godkänna dem fick jag göra det två gånger innan det funkade...så idag kom det otäcka brev - usch! Klantigt! Men tack vare vovve.net kom vi i alla fall på det snabbare än vi skulle ha gjort annars.


Imorgon väntar träningsvärken från helvetet efter allt sågande i björken, armarna känns mycket väl använda.

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards